.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش جهرمی به پیشنهاد نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری

وزير كار و امور اجتماعي در پاسخ به درخواست برخي نمايندگان كارگران براي كانديداشدنش در انتخابات رياست‌جمهوري آتي عنوان كرد كه بهتر است درباره موضوع انتخابات در زمان مناسب بحث شود.

روز پنج‌شنبه گذشته در همايش سه‌جانبه روابط كار كه با حضور وزير كار و امور اجتماعي و نيز برخي نمايندگان كارگران و كارفرمايان در بندر انزلي برگزار شد، برخي به طور مستقيم از سيد محمد جهرمي درخواست كردند براي انتخابات رياست‌جمهوري آتي كانديداتوري خود را اعلام كند.

اين درخواست ابتدا از سوي يكي از سخنرانان مطرح شد و با تكبيرگفتن جمعي از حضار مورد تاكيد قرار گرفت.

سپس يكي ديگر از نمايندگان كارگران با تاكيد بر آنچه عملكرد مثبت وزير كار در كاهش نرخ بيكاري و نيز توجه به حقوق كارگران، خواند، دوباره از وي تقاضا كرد در انتخابات رياست‌جمهوري كانديدا شود.

در واكنش به اين اتفاق، سيد محمد جهرمي در پايان سخنراني خود با بيان اين كه اين درخواست براي او غيرمنتظره بوده است، گفت: "رهبر معظم انقلاب چندي پيش در سخنراني خود خواستند از طرح زودهنگام مسائل انتخاباتي پرهيز شود، لذا بهتر است درباره موضوع انتخابات تا زمان مناسب بحثي نشود."


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 آبان 1387
با توجه به جنگ قدرت میان جناحهای سیاسی چپ و راست امیدواریم یک کاندیدای مستقل فرهنگی که اتفاقا کاندیدای مجلس هشتم بوده از جامعه بزرگ و شریف فرهنگیان برای اعاده کرامت و استیفای مطالبات فرهنگیان کشور رئیس جمهور شود . اگر فرهنگیان همت کنند ؟؟؟؟روحانیون ، نظامیان ، شهرداران و ... کاندیدا دارند ، فرهنگیان چرا ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.